מתי תפרוץ המלחמה מה הרמז בפסוק: יום נקם בלבי הנקמה מדוע תהיה בערבים איך גוג ומגוג יתהפך למגן דוד למנצח בנגינות מזמור שיר בצורת המנורה מה מרמז מתי תהיה המלחמה מה פירוש הפסוק : לכן יתנם עד עת יולדה מה פירוש הפסוק:
במצגת הקודמת לא נכתב תאריך מלחמת גוג ומגוג אבל יש רמזים ובספרים מסוימים כתבו אפילו את השנה כזמן אפשרי לגוג ומגוג. נביא כאן כמה רמזים הנה לפניכם. הכל
בגדר השערה.
(ישעיה פרק ס"ג פסוק ד)
כי יום נקם בלבי ושנת גאולי באה ושנת גאולי באה ושנת גאולי באה ה גאול
באיזה שנה הגאולה
נסיר את האותיות "יבא"
מהמילים "גאולי באה" מה נשאר
גאולה
כי יום נקם בלבי ושנת גאולי באה
ניקח את האותיות שהסרנו "יבא" ונעמיד אותם ליד המילה "ושנת" מה נקבל
יבא
ושנת
נעביר את האות ו למילה יבא נקבל את המילים
שנת יבוא
כי יום נקם בלבי ושנת גאולי באה
נחבר את האותיות
שנת + יבוא תשסט
ושנת גאולי באה = תשס"ט גאולה
תאריך הגאולה אולי תשס"ט
נקבל בגימטרייה
גאולתן של ישראל היא חורבנו של אדום.
שנאמר שני גיים בבטנך ושני לאומים ממעיך יפרדו ולאום מלאום יאמץ ורב יעבוד צעיר. בראשית פרק כה פסוק כג
פירש על כך רש"י: כשזה קם - זה נופל.
גם העובדים את מחמד נביא השקר כעת הגיע קיצם ומדוע
וכל מחמדינו היה לחרבה
באו המאמינים במחמד והתיישבו בכל מקומות ישוב שהיו לעם ישראל שהיו לחרבה ואומרים שזה שייך שלהם ובמיוחד
ותפארתנו קדשנו בית אשר הללוך אבתינו היה לשרפת אש וכל מחמדינו היה לחרבה . ישעיהו פרק סד פסוק י
בית קדשנו ותפארתנו
על בית קדשנו ותפארתנו
ובהמשך נאמר
העל אלה תתאפק ה תחשה ותעננו עד מאד
ישעיהו פרק סב פסוק ו על חומתיך ירושלים הפקדתי שמרים כל היום וכל הלילה תמיד לא יחשו המזכרים א ת י ה אל דמ י לכ ם (פירוש: אומר הנביא לעם
ישראל את תידומו אלא המשיכו בקריאת תהלים)
ואל תתנו דמי לו. עד יכונן (כלומר עד שיקים את בית המקדש שנאמר מקדש ה כוננו ידך ) ועד ישים את ירושלים תהלה
בארץ.
מזמור סז
תהילים מזמור סז
למנצח בנגינות מזמור שיר אלוהים יחוננו ויברכנו; יאר פניו איתנו סלה. לדעת בארץ דרכך; בכל-גויים ישועתך. יודוך עמים אלוהים: יודוך עמים כולם. ישמחו וירננו לאומים: כי תשפוט עמים מישר; ולאומים בארץ תנחם סלה. יודוך עמים אלוהים: יודוך עמים כולם. ארץ נתנה יבולה; יברכנו אלוהים אלוהינו. יברכנו אלוהים; וייראו אותו כל אפסי ארץ.
המזמור מדבר בעניין גוג ומגוג הקב"ה ינחה את הגויים לבוא לאדמת ישראל כדי לשפוט אותם על כל מה שעשו וצערו את עם ישראל . שנאמר תשפוט עמים מישר (מי ישר) ובהמשך כתוב ולאומים בארץ תנחם סלה משפט זה כתוב בתחתית המנורה ומדוע לרמז שבארץ ישראל תהא קבורתם. ובהמשך כתוב ארץ נתנה יבולה כי עד אז הארץ
המעיטה את היבול ולא ירדו הגשמים כמו שצריך אבל בזמן הגאולה הארץ תיתן את יבולה
בשפע
צריך לדעת לפני גוג ומגוג ישלטו על כל העולם הפרסיים תשעה חודשים שנאמר "לכן יתנם עד עת יולדה " מיכה פרק ה יתכן שזו תהיה שליטה מרחוק כמו במלחמת המפרץ מסכות אב"כ חדרים אטומים וכו. לא צריך לפחד כי אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים. ועל זמן זה אמרו חז" ל אין בן דוד בא אלא עד שתפשוט מלכות (הרשעה)
הרביעית תשעה חדשים על כל העולם
(כמו הריון האישה)
אבל יש דעה אחרת ששליטת הפרסים תהיה רק על ישראל שנאמר "בקום עלינו אדם" תהילים רכ"ד . מסביר רבי חיים ויטאל : עוד יש גלות
עלינו דווקא
חמישי אחרון מכולם וקשה מכולם. והוא גלות ישמעאל הנקרא פרא אדם וזה אשר יאמרו אז: לולי ה שהיה לנו בקום עלינו אדם אזי חיים בלעונו. ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים.